Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Nanna Lotus part 1








Nu er det ved at være ret så lang tid siden jeg har postet noget som helst her på bloggen, men skolen tager igen igen igen over, med eksamensforberedelser og en masse afleveringer. Dette afholdt dog ikke min veninde og jeg i, at tage billeder i søndags, som resulterede i noget jeg ret så godt kan lide! Vi kørte med sugar skull temaet på de her billeder, og jeg vil poste resten af billederne, som er mere "normale" så at sige, engang i løbet af ugen. Jeg håber i kan lide dem!


4. feb. 2014 @20.46

0 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»