Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Jul i Berlin, dag 1





Jeg befinder mig lige nu i Berlin med min familie, da vi har en lidt alternativ jul i år - Vi holder nemlig jul i Berlin! I dag har vi været på julemarkeder, købt ind og været i en stor Ritter Sport butik. I morgen tager min far jeg ud, for at besøge et museum fyldt med dinosaur fosiler, hvilket bliver vildt spændende. Derefter tager vi ud for at shoppe og købe de sidste gaver, for nu nærmer juleaften sig jo. Jeg håber i har haft en god juleferie indtil videre, jeg vil opdatere jer igen i morgen :-)


21. dec. 2013 @20.20

0 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»