Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Fætre









I går tog jeg med min familie ud, for at tage billeder af mine to fætre. Vi kom lidt sent afsted, så solen begyndte at gå ned, hvilket var lidt besværligt til tider, men jeg er nu okay tilfreds med billederne!
Jeg ved det er meget meget længe siden jeg har blogget, men 3.g tager meget af min tid lige pt, med afleveringer, AT og SRP. Jeg har heller ikke rigtigt taget nogle billeder på det sidste, hvilket er utroligt trist, da det er noget som, får mig igennem en ellers ok kedelig hverdag, så jeg vil så vidt som muligt prøve at tage mig sammen, og kreere noget indhold til bloggen. Bær dog lige over med mig her det næste stykke tid, og så håber jeg, at jeg kommer stærkt tilbage engang i juletiden :-)


25. nov. 2013 @19.37

0 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»