Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Flowers



Jeg tog i dag ud, for at tage nogle billeder af forårsblomsterne,
men af en eller anden grund var de ikke rigtigt til at finde. Måske er sæsonen allerede ovre? Det ved jeg nu egentlig ikke noget om. Vejret har været lidt svingene de sidste dage, men der har været en tendens til godt vejr om eftermiddagen/aftenen, så jeg tænkte, at jeg burde udnytte det. Jeg kan nu selv ret godt lide billedet af den lille lave jeg fandt, jeg er dog lidt irriteret over jeg ikke ejer et makro filter eller objektiv, så jeg kunne få den på tættere hold.
I morgen tager jeg muligvis ud og tager lidt billeder af min søster og hendes hest, så hvis det sker vil jeg ligge nogle af billederne ind her.



15. maj 2013 @17.31

0 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»