Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



USA trip #2 - På vej til Omak

Efter ca. 3 dage i Seattle skulle vi med Greyhound bussen til Omak. Det var en 6 timers lang rejse, men det føltes slet ikke som så mange timer, da naturen var fantastisk smuk, så der var hele tiden noget at se på. Der ligger en bjergkæde mellem Seattle og Omak, så på venstre side (hvor Seattle ligger) er der frodigt med en masse regn og skyer, men kommer man på den højre side af bjerget (hvor Omak ligger) er der tørt og næsten aldrig regn, så derfor skiftede landskabet også en del på vejen, hvilket var ret underligt. Her får i nogle af billederne jeg tog:






Billederne fra Omak kommer snarest muligt!



13. apr. 2013 @18.49

1 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»