Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



It's my birffday!

Det er hermed officielt mit sidste år som teenager, for idag fylder jeg nemlig 19! Hvor er det helt vildt at tænke på, jeg føler mig slet ikke så "gammel"..
Min mor, far, lillesøster og bedstemor tog i morges til brunch på caféen Ulla Terkelsen London, hvilket var en vildt fed café med en masse farver og god stemning! Jeg har fået nogle gode gave, bl.a. et poloraid kamera, som jeg skal have bestilt over nettet senere i dag. Her er lidt billeder fra brunch: 



14. apr. 2013 @15.30

5 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»