Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



USA trip #1 - Seattle

Jeg havde den fedeste tur til USA, alle var simpelthen så søde og udadvendte! Jeg var meget fascineret af den amerikanske kultur da jeg var i starten af mine teenage år, men den fascination fadede lidt i takt med, at jeg lærte om deres system og politik, som jeg ikke bryder mig specielt meget om. Derfor har jeg haft en lille smule "had" for Amerika det sidste stykke tid, men den had forsvandt hurtigt da vi havde været i Seattle i nogle dage. Det er nogle rigtigt flinke mennesker, som hellere end gerne vil snakke og spørge ind til dig - modsat os indelukkede danskere. Vi fik snakket med en masse forskellige mennesker, smagt en masse af deres mad (som jeg ikke rigtigt brød mig om, det hele smagte lidt for meget af kemikalier). Her får i nogle billeder fra turen fra Kbh til Island, fra Island til Seattle og selve dagene i Seattle:












Resten af billederne ligger jeg ind senere.


31. mar. 2013 @18.43

2 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»