Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Don't stereotype!




Når folk tænker på en gravhund tænker de sikkert en lang pølselignende hund, som har en tendes til at være meget stædig og som er avlet til jagt. Måske ikke så vildt god med børn og andre husdyr, men der må jeg lige stoppe folk! Jeg har en 10 år gammel gravhund kaldet Oliver, som simpelthen betyder al verden for mig. På de overstående billeder ser i ham sammen med min kanin Sofus (kaldet Åse - don't ask). Oliver har siden han var hvalp omgås med kaniner, marsvin, katte, hamstre you name it, hvilket har gjort, at han sagtens kan trives med andre dyr. Sofus og Oliver er meget gode venner og når vi lukker Sofus ud løber han frit rundt på vores grund uden at løbe væk. Derfor løber de to gutter ofte rundt sammen i haven. Det sjoveste er nu når Oliver løber ned i den anden ende af haven for at gø, og Sofus følger efter!
Så hvad jeg prøver at sige er, at man ikke skal se hunde, og andre dyr, som deres stereotypiske race, da det er måden hunden er opdraget på og dens omgivelser, som gør den som den er.


22. feb. 2013 @17.14

1 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»