Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Let me sum this up

Det er ved at være godt og vel længe siden jeg sidst har opdateret her, og det undskylder jeg for! Skolen har fyldt en del den sidste måned, 2.g er noget stressende noget, med afleveringer og prøver hele tiden. Derfor vil jeg nu hurtigt vise jer lidt billeder jeg har taget i mellemtiden.

Engang i december tog jeg lidt billeder af min søster og hendes nye hest, Clara. Det var en af de dage hvor det virkeligt sneede, så ridehallen var utæt, hvilket gjorde hestene en smule nervøse. Det var ikke kun en udfordring at få nogle ordenlige billeder, men også en udfordring med kameraet, da jeg normalt har fotograferet udenfor, og ikke i så dårligt et lys. Det gik nu udemærket, jeg skal dog have sat mit lidt mere ind i fotografering i dårligere lys.


Så blev det nytårsaften. Det var ikke lige den nytårsaften jeg havde forventet, da jeg væltede og slog hul i mit knæ og ned ad mit skinneben, da jeg var ude at løbe om morgenen. Jeg var ikke rigtigt i stand til at gå nogle vejene, så jeg lå der hjemme og åd mig fed. Egentlig var det helt fint med mig. Jeg hader nytårsaften og jeg har aldrig kunne lide det. Det stammer nok fra, at jeg er blevet ramt af raketter mindst to gange som barn, og jeg har altid forbundet det med kaos og urolighed, hvilket jeg ikke kan håndtere. Vi skulle også kun have været hos mine naboer, så mine forældre var alligevel tæt på.

 Himmelen har opført sig lidt sært pt. Der har været nogle meget flotte solopgange, og det samme gælder for solnedgangene. Lidt fordele er der da ved vinteren, selvom jeg ville ønske den ville gå sin vej igen, så jeg kan komme ud og mountainbike :-(


19. jan. 2013 @16.30

3 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»