Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Mit "nye" værelse

..Eller rettere, mit nyere værelse, da det blev "færdigt" i sommerferien.

Før:


Rimeligt mørkt og indelukket, fyldt med billeder, rodet, uoverskueligt og alt for teenage-agtigt! Til venstre for skrivebordet hang et kæmpe sort spejl, men jeg nåede ikke at tage et billede før fatti pillede det ned.

Nu:
Lyst, overskueligt, mere stilfuldt og meget rarere at være i. Og tjek lige sengen! Den er giga og jeg freaking elsker den!! Jeg mangler dog stadig nogle ting, så som en hylde af en form til mine bøger, flere rammer til at færdiggøre min rammevæg og noget jeg kan hænge mine ringe på. Jeg overvejer også at tage min "Wall of femme" ned, da jeg ikke synes den passer ind længere. 


16. sep. 2012 @15.48

4 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»