Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Lektier, skyd jer selv!

Jeg sidder lige nu med årets første dansk aflevering, hvilket handler om rap. Nej, jeg hører ikke rap og har aldrig gjort det, så jeg aner keine om det. Jeg er træt og vil egentlig hellere sove, men nej, jeg skal skrive en litterær artikel om Jokerens "Kvinde din - møgluder". Ja hej, jeg er pisse lost og kan slet ikke komme igang. Eller jo, jeg har da skrevet lidt over 1/2 side, men nu er jeg gået i stå ved sproget. Hvordan jeg skal kunne fylde 2 sider mere, det ved jeg ikke..

^ Mig lige nu!!!!


4. sep. 2012 @17.15

0 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»