Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Liebster blogaward

Jeg har været heldig at få en blogaward af Anna, så jeg vil hermed fortælle 11 facts om mig selv og derefter besvare nogle spørgsmål:

11 facts om mig:

1. Jeg er ca. 175 cm høj
2. Jeg er naturligt blond
3. Jeg absolut hader fastfood
4. Jeg er meget lydfølsom, hvilket vil sige, at der skal være totalt ro når jeg skal sove
5. Jeg cykler stort set hver dag
6. Jeg har svært ved at finde en bestemt stil, jeg skifter hele tiden rundt (hvilket er skide frustrerende) 
7. Jeg er født i Schweiz hovedstad, Bern, på privat hospital
8. Hvis det kan lade sig gøre flytter jeg permanent til England næste år
9. Jeg spiller klaver/keyboard, guitar, ukulele og synger (dog ikke noget seriøst)
10. Jeg har en tendens til at skubbe mennesker ud af mit liv, og jeg har ingen anelse om hvorfor
11. Jeg har det bedst når jeg er helt alene, det er sådan jeg foretrækker min hverdag

Annas spørgsmål:

1. Hvad vil du nå før du dør? - At rejse jorden rundt
2. Hvad holder dig igang med at blogge? - Nu er det ikke fordi jeg er verdens bedste til det der med at blogge, men det der for det meste holder mig igang er, at jeg kan vise mine billeder til "verden"
3. Hvornår har du det aller bedst? - Alene i en skov med musik i ørene, så føler jeg mig dejligt tilpas
5. Hvad er det bedste ved sommeren? - Varmen og det faktum, at jeg rent faktisk har farve på min krop
6. Hvad finder du mest inspirerende? - Mennesker, naturen og musik
7. Hvad er din største drøm? - At kunne leve af at tage billeder
8. Hvad er det smukkeste sted på jorden? - Jeg aner det ikke, jeg har ikke besøgt nok lande til at kunne svare på det spørgsmål
9. Hvad er dit yndlingscitat? - Adventure may hurt you, but monotony will kill you
10. Noget der vækker en speciel følelse i dig? - En del ting, film, bøger, musik, mennesker. Generelt stærke følelser i andre ting, hvis man kan sige det på den måde.
11. Hvad er dit motto? Hvad lever du efter? - Jeg har ikke rigtigt et motto, men jeg prøver så vidt så muligt stræbe efter ting der gør mig glad og tilpas
12. Det vigtigste du vil opnå i livet? - At på en eller anden måde finde lykke, hvad end der så skal til

Det er ikke for at være en party pooper, men jeg ved simpelthen ikke hvem jeg skal give den her award videre til, så jeg vil stoppe den her ;-)


10. aug. 2012 @23.51

0 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»