Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



New in og SU

For nogle dage siden kom jeg i tanke om, at jeg sku da egentligt er begyndt at få SU, så jeg skyndte mig ind og tjekke min konto på min netbank. Ikke nok med at min første omgang SU rent faktisk var blevet sat ind for en måned siden, så får jeg 600 kr. mere end hvad jeg havde regnet med, så det er bare fjong!
For en uge siden var jeg nede og male min mormors hegn, så der fik jeg også en "lille" skilling. Min pengepung var derfor en del "tungere" end hvad den normalt er, så i dag blev jeg simpelthen nødt til at tage ud og shoppe, og dette var hvad jeg fik købt mig:








I rækkefølge: Trøje fra Weekday & Sweater fra Det Gyldne Dådyr,  Trøje fra Monki & Legins fra H&M, EOS Lipbalm fra Bahne, Nivea fresh deo fra Matas, Clinique 7 day scrub cream fra Salling & ur fra Bahne, Rammer fra Tiger & en ukulele, Capo, armbånd fra Weekday & høretelefoner fra Scullcandy, 2 hatte fra H&M


31. jul. 2012 @20.46

1 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»