Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Hjemme igen!

.. Eller det vil sige jeg har været hjemme siden i søndags, men jeg har cyklet og sovet de sidste dage væk, så jeg har ikke lige "haft tid" til at update bloggen her.
Min tur til Berlin var super god med mindst 28 grader uden solen rigtigt var fremme, så varmen skulle vi lige vænne os til. Mange kalder Berlin for den bedste shoppe by, specielt når det kommer til genbrug, men jeg er nu skuffet. Genbrugsbutikerne var ekstremt dyre, og vi fandt intet værd at købe i nogle af dem, og hvad angår de andre butikker, så var der over fyldt af mærkevare butikker som Prada, Gucci, Chanel osv. så jeg kom egentlig ikke hjem med så meget :-( 


11. jul. 2012 @20.15

1 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»