Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Sæbe, sæbe, sæbe!



Jeg er en person, som er meget obs på min hygiejne generelt, og lige pt. er jeg fuldstændigt gået i spasme over sæber. Jeg brugte omkring 2 timer i går på at finde herlige sæber på Etsy, og hvis ikke det var fordi jeg snart skal til Berlin og jeg simpelthen bliver nødt til at spare alle mine penge op, så havde jeg købt mindst 10 stykker sæbe.
Både duften og udseendet på sæben er meget vigtig for mig. Ved første øjekast skal jeg have lyst til at spise sæben, og hvis sæben får mig til at blive sulten tjekker jeg hvad duft den har. Jeg bryder mig ikke om sæber der dufter af.. i ved.. sådan en rigtig håndsæbe duft. De skal dufte tropisk, og så skal duften gerne blive hængende på min krop hele dagen, så jeg ikke kommer til at stinke. Der er ikke noget værre end stanken af sved og urenhed, jeg kan slet ikke kapere det!
Men okay, hvem kan også stå for de overstående sæber?


17. jun. 2012 @14.57

0 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»