Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Nu som reklamebillede?

Jeg sidder lige nu og kigger lidt rundt på facebook, og da jeg kigger på gruppe, som min onkel er en af ejerne af, faldt jeg over disse billeder:



Det skal lige siges, at Technica Fodbold er en gruppe/side/app (noget i den stil), hvor trænere mm. kan få inspiration til fodboldtræningen, og min onkel (manden på det øverste billede) er en af dem der "ejer" det.
Se.. billedet med den lille dreng (min fætter), er et billede jeg tog til min kusines (min onkels datter)'s konfirmation. Jeg har så senere hen sendt billederne jeg tog til min faster og onkel, da de gerne ville have dem. Jeg har ikke selv vidst noget om, at billedet her bliver brugt til reklamebrug, og på en eller anden måde er jeg lidt skuffet over, at de ikke lige har nævnt det for mig, det er jo trods alt mit billede og det er på en måde ret stort at få brugt sit billede i reklamebrancen. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om det.. Det er jo i sig selv mega fedt, at et billede jeg har taget bliver brugt til reklame, og endda er blevet lavet til en plakat, men jeg ville nu altså gerne have hørt om det først. Jeg skal i hvert fald lige spørge ind til det, når jeg nu engang ser ham igen.
Her er det originale billede (as evidence):




7. jun. 2012 @19.19

0 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»