Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Første photoshoot

I dag tog en veninde og jeg ud til en kalkgrav for at tage nogle billeder. Det er første gang jeg skal tage ordenlige billeder af et andet menneske, og det var også første gang min veninde skulle stå foran kameraet, men det gik super godt! Jeg er meget tilfreds med resultaterne. Vi havde lidt forskelligt tøj med der ud, så billederne er taget i lidt forskellige "etapper" og stemninger, derfor er der mange forskellige, men her får i lige de bedste fra første etappe, og så laver jeg senere flere indlæg med de andre:








19. jun. 2012 @21.33

0 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»