Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Flot Katrine, pis' flot

For lidt under en uge siden fik jeg et par rulleskøjter fra min mors kollega's datter. I dag tænkte jeg så (til trods for det ekstremt dårlige vejr) at jeg ville ud og prøve dem, så jeg kørte afsted. Der regner en del her hvor jeg bor lige nu, så vejene var ekstremt glatte og ikke nok med det, så valgte jeg også at køre ud ad en landevej, hvor asfalten ikke ligefrem er til at råbe hurra for.. Så da jeg efter ca. 45 min. og 5 km. hjemmefra begynder jeg at kunne mærke noget irriterende i min venstre rulleskøjte. Jep, jeg fik en vabel.


Oh yes baby, det er flot. Det nåede heldigvis ikke at sprænge!
Så jeg måtte ringe efter min far, så han kunne hente mig. Se.. min far er sådan en type der synes det er skide sjovt når jeg bare står og er hjælpeløs, så for han gad hente mig ville han have mig til at sige "be be", hvilket jeg gjorde. Da han så kommer og henter mig og jeg sætter mig ind i bilen, flækker han af grin, og jeg kommer garanteret til at høre på hele det her senarie lang tid fremover. Men det blev da til en tur på ca. 6.5 km, og at rulle er faktisk ret så hårdt! Jeg ved så bare nu, at jeg ikke skal stå på dem så lang tid igen.


10. jun. 2012 @13.21

0 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»