Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Eventuel tattoo?

Jeg har utroligt længe ville have en tattoo, så jeg har forgæves ledt efter det helt perfekte citat - indtil i går! Jeg faldt over dette fantastiske citat på Tumblr, og siden jeg fandt det, har jeg tænkt på det som min potentielle første tattoo. Det beskriver mig perfekt, da jeg er utroligt eventyrlysten og hvis ting bliver alt for monotone braser jeg psykisk sammen.
Jeg satte så citat op som en tattoo og puttede lidt swirls på, så det ser lidt mere "kunstnerisk" ud. Nu er spørgsmåle så bare, hvor skal den sidde? Jeg tænker selv lidt på min læg eller på mit ene skulderblad.
Hvad synes i om den? :-)


7. jun. 2012 @17.17

0 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»