Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Jeg har lyst til at skyde mig selv..


Jeg modtog i går en længe ventet pakke, med forventning om, at skoene ville være en størrelse 39, men pga. forvirring af US og UK størrelser, er jeg endt med en størrelse 37, som er alt for små til mig. Jeg er så pissed, fordi jeg har ventet så længe på dem, og så er jeg så pisse dum at se forkert! Fuck mig. Jeg har grædt (jep, det er totalt latterligt at græde over noget så småt) for de her sko er mine drømme sko, som har kostet mig 1000 kr. plus en moms bøde på 400 kr. fordi de er importerede fra USA, og så er lortet i en forkert størrelse. Jeg har en irriterende tom følelse indeni, og har haft den lige siden jeg modtog dem. Jeg er med et utroligt ødelagt hjerte nødt til at sælge mine babyer, så PLEASE hjælp mig med at få dem solgt! De smukke skabninger ser sådan ud:


De kan købes HER.
Please vær søde at tjekke dem og fortæl folk om dem, så jeg kan få nogle penge i pungen igen, og forhåbenligt finde dem et andet sted! På forhånd tak!:'-(


1. maj 2012 @21.23

2 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»