Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Så blev jeg også 18

I går fyldte jeg "langt om længe" de store 18 år.. Øv egentlig, nu begynder mit "rigtige" liv, for nu er jeg jo voksen.. Ej, det er nu ok, jeg kan i det mindste bestemme over mig selv nu!
Jeg holdte familie fødselsdag i går for både min mor og min fars familie, og senere hen på dagen kalder min mor på mig, og så står en veninde fra min klasse inde i vores bryggers, efterfulgt af nogle andre veninder fra min klasse. Jeg var decideret i chok, og kunne ikke helt fatte hvad der skete, men det var så sådan noget surprise min mor havde arrangeret. Dagen blev meget sjovere pga. det, og jeg nød det mere end hvad jeg havde regnet med jeg ville på min 18 års fødselsdag :-) Nu har jeg også endeligt penge nok til at kunne købe mit kamera + et ordenligt objektiv.


Oh yes please! Føler næsten jeg har haft konfi igen!


15. apr. 2012 @16.35

0 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»