Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Nu med pandehår

Jeg tog til frisøren i går og så sådan ud:


Halv langt hår med voldsomt spaltede spidser og grimme udgroninger.. (Jeg undskylder for det ekstremt grimme billede, det skulle gå lidt hurtigt!)
Jeg har længe gerne ville gøre noget drastisk ved mit hår, fordi jeg stort set altid bare har haft langt hår med lidt etager. Først tænkte jeg lidt på at på sidecut, men da jeg efter en del tænkning kom til den konklusion, at det nok egentlig ikke helt var min stil, var det pandehår der lå nr. 2 på listen. Da jeg så sad ved min frisør og hun sagde "så er det nu" sad mit hjerte helt oppe i halsen. Normalt gør jeg intet ved mit hår, hverken flader eller krøller det (det er utroligt fladt naturligt som i kan se på billedet. Jeg havde endda sovet med vådt hår der), så man skulle i pricippet tro jeg er ret ligeglad med det. Og det er jeg da også på nogle punkter, men når man får en ny frisure ændre det også en del på dit udseende, og det er nok mest der mine bekymringer ligger når det gælder mit hår.
Men jeg gjorde det, og resultatet er blevet til dette:


Jeg synes det var rigtigt sødt i går da jeg lige havde fået det klippet og vasket, havde make-up på og sådan, men nu hvor jeg lige er vågnet, og mit pandehår er blevet en smule fedtet (både fordi jeg putter en olie i mit ansigt hver aften, men også fordi mit hår generelt bliver fedtet meget hurtigt) ligner jeg bare en tysker med bundesliga hår. For jer der ikke ved hvordan det ser ud, er det noget ala det her:


Jeps, det er bare super sexet!


3. apr. 2012 @12.36

1 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»