Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Nikon D7000 in da houseee!!

Jeg har endeligt, efter 5 måneders venten, fået mit helt fantastiske Nikon D7000!!!!! Jeg kan ikke beskrive min glæde! Jeg prøvede for nogle dage siden kameraets video optagelse, og jeg er mere end tilfreds, da jeg ikke fokuserer på video, kun billeder. Det er jo rart at have så godt et video kamera ved hånden nu, det skal der helt sikkert komme en del videoer ud af! :-)



Jeg tog nogle billeder af min lillesøster til hendes første stævne, på hendes nye låne hest Rubin, og jeg blev meget overrasket over kvaliteten af billederne, specielt billederne taget inde i hallen! Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi troet, at det ville tage så kniv skarpe billeder i så dårligt lys, men de blev utroligt gode og skarpe.
Her er nogle af mine favoritter:







24. apr. 2012 @20.02

0 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»