Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



DIY top

En af mine veninder fra min klasse havde hendes Aftryk Festival trøje på i sidste uge, og jeg lagde mærke til, at kun havde klippet den til en top, hvilket jeg synes der meget flottere, end en t-shirt! Da jeg var så heldig selv at ligge inde med en Large mande t-shirt fra festivalen tænkte jeg, at jeg ville gøre det samme. Og dette er hvad jeg fik ud af det: 





Desværre har jeg klippet lidt for meget af ærmerne, så hvis jeg ikke har en top på indenunder kan man se ret så meget af min bh, klassisk begynder fejl. Men så ved jeg jo også det til næste gang!


26. apr. 2012 @19.55

1 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»