Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Øreguf











Disse sange er bare en brøkdel af det musik der fryder mine øre lige pt. Normalt hører jeg ikke Taylor Swift, men Safe And Sound har virkeligt fanget mig, for den er ikke som det musik hun normalt laver, jeg synes simpelthen den er skide smuk, og det er dejligt den er så enkel. Og så gør det jo absolut intet, at den er med i The Hunger Games soundtracket! Speaking of The Hunger Games, min veninde Olivia og jeg har fået billetter til præmieren, og jeg er så sindsygt spændt!!


9. mar. 2012 @21.41

1 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»