Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



New in og dagens outfit


Jeg fik i dag købt: Billede 1: Strik cardigan fra Det Gyldne Dådyr og slaske bukser fra Weekday. Billede 2: Kjole fra Monki og pandebånd fra Vila. Billede 3: Short fra H&M. Billede 4: Hama Star 61 kamerastativ. Billede 5: Hvid skjorte og orange skjorte fra Weekday. Billede 6: Øreringe fra H&M. Jeg fik også købt mig nogle trusser og et par BH'er, men det føler jeg ikke lige for at vise frem, haha ;-)

Dagens outfit:


Da min mor og jeg bare skulle ud og shoppe i dag, tog jeg så lidt som muligt tøj på, som stadig var varmt, for der er virkeligt ikke noget værre, end at skulle bruge 100 år i et prøverum, fordi man skal have flere lag tøj af! Jeg undskylder for de fine blomster over mit ansigt, men jeg lignede et røvhul der var træt af at skide, så er det sagt..


10. mar. 2012 @17.45

8 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»