Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Herlig ansigtsmaske



Jeg sidder lige nu med en avocado ansigtsmaske og venter på, at jeg skal skylle den af. Så jeg tænkte at jeg lige så godt kunne bruge tiden på photo booth, som er det program man bruger til at tage billeder med på en mac. Jeg ser jo næsten godt ud...
Jeg tænkte også, om der var nogle af jer, som har nogle godt tips og tricks til en mac? Jeg vil nemlig gøre alt for at den kommer til at virke i så lang tid som overhovedet muligt, da jeg i løbet af under 6 måneder altid har haft ødelagt mine andre computere. I må meget gerne skrive nogle gode tips som kommentar, hvis altså i kender nogle!:-)


31. mar. 2012 @17.59

1 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»