Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Langt om længe

Dovenskab er ikke en sjælden ting i min verden, men lige for tiden er jeg ret god til at overvinde den. Og langt om længe har jeg fået lavet mig en portfolio hjemmeside. Siden er godt nok hostet hos en gratis host, men jeg kan helt selv forme den som jeg vil, og så er jeg mere end tilfreds.
Jeg har førhen haft en .dk side hos one.com, men da jeg sidste år mistede interessen for den fuldstændigt, slettede jeg den, og har i lang tid ikke haft noget portfolio. Men nu er den tid ovre, selvom siden loader en smule langsomt, men skidt pyt. Jeg har nemlig stadig ingen interesse i at betale for en hjemmeside, som ikke bliver opdateret hver dag.

Tryk HER for at komme ind på siden!


10. feb. 2012 @12.03

1 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»