Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Forår på vej?

Jeg har fornyligt fundet et sted lidt uden for min by, som jeg egentlig ikke anede eksisterede. Der kommer aldrig mennesker, fordi man skal over nogle åer og under nogle hegn, hvilket jeg intet har imod, for naturen er så fantastisk smuk! Landskabet ligner mest af alt noget fra Norge og der er fyldt med alle mulige dyr.
I går valgte jeg så, at jeg ville udforske området lidt mere, og det er helt klart mit nye yndlings sted at være! Der er så fredeligt, og så har de endda sat sådan nogle udkigsposter op nogle steder, så der satte jeg mig op og nød udsigten i noget tid.
Jeg ville ønske man kunne bygge et hus der, for så havde jeg helt klart gjort det!



Udsigt fra udkigspost, taget med min iPhone. Jeg tror man skal se det, før man kan se, hvor ekstremt smukt det er.


8. feb. 2012 @12.08

0 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»