Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Forandring fryder




Jeg har, som i kan se, lavet en smule om på mit værelse. Det var alt for uoverskueligt, og der var langt fra en rød tråd, det hele var bare mikset sammen, hvilket jeg til sidst blev meget træt af.
Der stod før et citat fra Skins på min dør, som jeg pillede af i går, og hang nogle knager op, som jeg fik til jul. Der hvor der nu står et bord, var der før to sorte reoler, som til sidst slet ikke passede ind, så den fjernede jeg i dag, og hentede en lille skammel ind, som stod ude i regnen. Derefter satte jeg tingene fra mine reoler andre steder hen, og dekorerede den lille skammel med ting. På væggen over skamlen, har jeg hængt nogle billeder, som betyder en del for mig. Dog er jeg langt fra færdig med væggen, men jeg mangler klemmer til at hænge flere billeder op med. Jeg har også tænkt mig at skifte billeder ud med rigtige polaroid billeder, når jeg engang får købt mig et polaroid kamera.
Jeg er selv ret tilfreds med resultatet, for jeg vil med tiden gøre mit værelse mere enkelt over overskueligt, for det er altså ikke ret stort :-(


18. feb. 2012 @18.51

0 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»