Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Randers Regnskov

I går spurgte min far mig, om jeg havde lyst til at lave et eller andet i dag, da hverken min søster eller mor var hjemme, så jeg foreslog vi tog til Disneyland. Den var han ikke helt med på, så jeg foreslog London i stedet. Jeg havde ikke lige regnet med at han ville det, men han gik ud og søgte efter nogle billige flybilletter. Desværre var alle billeterne meget dyre, fordi vi ville have dem dagen før rejsen, så det blev ikke til noget. Til gengæld foreslog han, at vi kunne tage til Randers Regnskov, så i dag drog vi afsted.
Da vi ankom ville vi have noget at spise, og det endte med vi sad i 45 minutter og ventede på vores mad - ikke ligefrem verdens bedste betjening. Derefter gik vi rundt for at se på dyrene.
Her kommer lige lidt billeder:







14. jan. 2012 @17.47

0 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»