Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Kandiserede æbler, biologi og shopping

Denne weekend har været røvsyg. Udover det faktum, at jeg var i Randers Regnskov med min far, har jeg siddet på min popo og lavet biologi.. biologi som jeg fatter hat og briller af. Noget om kondition, men min hjerne har overhovedet ikke fået nok information, til at kunne fremstille en rapport om det.
Da jeg blev en smule frustreret valgte jeg, at jeg ville prøve at fremstille nogle kandiserede æbler i stedet. Det gik helt fint, lige udover, at de ikke blev så blå, som jeg havde håbet de ville blive, og at jeg ikke havde tålmodighed nok til at vente på de kølede ned og blev hårde.


I dag valgte jeg så at tage ned i Matas for at købe en foundation efter skole. Jeg har været ret træt og udmattet i dag, så da jeg havde købt den, var jeg klar til at cykle hjem igen, men mit hoved blev ved med at "sige", at jeg skulle tage ned i genbrugsbutikken, så det gjorde jeg. Og gud hjælpe mig vel, gæt hvad der stod og så så sødt på mig da jeg kommer ind? Et kamerastativ, som jeg altid har ville anskaffe mig, men som jeg bare aldrig har fået taget mig tid til. Og så kun til 50 kr! Jeg er lykkelig!
Jeg fandt også en herlig taske (jeg er lidt for taske glad, egentlig), som jeg helt sikkert for brug for på et eller andet tidspunkt.






16. jan. 2012 @21.36

1 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»