Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Hvor svært kan det være?!

Jeg sidder lige og læser en piges blogindlæg, og der er noget der irriterer mig noget så voldsomt. Noget jeg måske har tænkt lidt for meget over. Hvor svært kan det være at kende forskel på "også" og "og så"??!! Hun bliver ved med at bruge ordet "også" steder hvor det er så åbenlyst, at hun skal bruge "og så". Damnit, jeg skal måske også slappe lidt af, men altså.. det er jo ikke engang svært at høre forskel på de to ord, når man snakker i dagligdagen.


15. jan. 2012 @17.30

0 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»