Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Ny dille!

Chatroulette.com er en hjemmeside jeg for længst har haft lagt på hylden, men i går sad nogle venner og jeg, og kedede meget voldsomt i en fysik time, og så kom vi den fantastiske idé, at gå på Chatroulette, for at få os et godt grin.
Ser i.. Det var ikke kun en én dags "oplevelse", det er blevet den nye dille blandt nogle af os, fra min klasse.
Olivia (går i min klasse), Marina (går i min parallelklasse) og jeg sad i et frikvarter og stenede på Chatroulette, og faldt over en dude, der gerne ville tegne os. Det er ikke ofte det er sådanne typer man møder der inde (hvis du selv har været der inde, så ved du sikkert, hvad jeg snakker om), så vi sagde ja til, at han gerne måtte tegne os.
Dette er hvad der kom ud af det:
Mig, Marina og Olivia

Set i lyset af, at han brugte omkring 10-15 min. på den, og Marina (hende i midten) gik halvvejs inde i "projektet", fordi hun skulle til time, så synes jeg helt bestemt, at han gjorde det godt! Det var egentlig en meget sjov oplevelse!:-D


15. nov. 2011 @17.25

1 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»