Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Nu på dansk

Nu hvor jeg er en storbruger af Tumblr tænkte jeg, at jeg hellere ville skrive på dansk her (sjovt nok, fordi jeg er fra Danmark, og det er mit modersprog). Det engelske foregår fra nu af på Tumblr.
Egentlig er der ikke sket noget som helst i dag, udover jeg rent faktisk fik taget nogle billeder af mig selv, fordi jeg er ok nederen. På billedet kan i også se, hvordan hårfarven rigtigt ser ud :-)


Det øverste billede indeholder blandt andet også mit outfit for i dag, som egentlig ikke er det vilde. Det er by the way også meget charmerende, med toilettet i baggrunden! Det nedeste billede var bare et billede jeg godt kunne lidt, som jeg så valgte at redigere.


12. nov. 2011 @19.41

0 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»