Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Nikon D7000

Jeg har i over et halvt år, hvis ikke mere, ønsket mig et Nikon D7000, da jeg har fået mere end nok af mit Sony a700. Mit Sony lever langt fra op til mine krav, og jeg købte det, da jeg var ubevidst omkring spejlreflekskameraer for omkring 2 år siden. Det var på tilbud, og det var et spejlrefleks, så jeg tænkte: Hey, det må være skide godt!" - så jeg købte det. Det første år var jeg meget glad for det, og købte et Tamron 70-300 mm objektiv, som efter 6 måneder gik i stykker, da jeg tabte mit kamera.
Vi sendte det til reparation, og der gik hele 6 måneder før jeg fik det. I de 6 måneder mistede jeg mere og mere interessen for fotografering, så da jeg fik det tilbage havde jeg ikke rigtigt lyst til at tage billeder længere.
Jeg var også begyndt at gå meget mere op i mine billeder, deres kvalitet, skarphed, farve osv. så da jeg opdagede, at kvaliteten på mit kamera egentlig ikke var ret god, gik jeg på jagt efter et nyt (selvom min far slet ikke ville høre tale om det). Jeg fandt først et Canon EOS 60D, men min fotolærer anbefalede mig et Nikon d7000. Så jeg gik igang med at researche det, og fandt ud af, at det var det kamera jeg ville have.
Min mor og jeg snakkede lidt frem og tilbage omkring det, da min far ikke var med på idéen, og fornyligt foreslog jeg hende, at jeg ingen julegaver behøvede i år, hvis bare jeg kunne få det kamera. Jeg fik omkring 3000 kr. til min fødselsdag i år, så dem betaler jeg selv. Hun gik med til det, og snakkede så med min far om det. Vi fik ham overtalt, så i dag drog vi ud for at købe kameraet.

Ser i.. Jeg har egentlig ikke vidst, at der er oversvømmelse i Thailand lige nu, og det er åbenbart meget voldsomt. Det er desværre gået udover et samlested for Nikon kameraer, og det vil sige, at ingen butikker ligger inde med ret mange Nikon kameraer, inkl. Nikon D7000. FML! De får muligvis ikke nogle nye Nikon kameraer hjem før til Februar næste år.. ARGH! Alt der kan gå galt for mig, går virkeligt galt.. Når jeg endeligt efter over 1 år af konstant plagen, har fået mine forældre overtalt til, at jeg må få et nyt kamera, kan jeg ikke få det, så nu må jeg leve videre med mit Sony.. Yæzzz. I det mindste har jeg længere tid til at tænke over, hvilket objektiv jeg skal købe.


26. nov. 2011 @19.35

0 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»