Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Just kill me

Ja, så lå landet jo sådan, at mit musikhold skulle optræde med "Love Is A Matter" til samling, på mit gymnasium i dag. Ser i, for nogle uger siden nævnte jeg det for nogle af mine venner, som går i 2.g, og de syntes det kunne være fantastisk sjovt, hvis Kristian (som står for samlingerne) sagde, at Katrine Janum og Co. skulle optræde. Vildt morsom idé syntes jeg dog ikke ligefrem det var, men jeg glemte hurtigt den tanke.
Så kom i dag, hvor vi skulle op og optræde, og gæt en gang hvad Kristian sagde?: "Giv Katrine Janum og Co. en stor hånd!"
FML! Jeg har aldrig været mere pinligt berørt i hele mit liv!
1. Jeg hader hader hader at synge foran andre mennesker, det er noget jeg gør i privaten, og ikke andet!
2. Mikrofoner skræmmer mig, og tanken om at skulle synge ind i en, var en nær døden tanke.
3. Ingen af drengene dukkede op, så vi havde ingen basstemmer, så det lød af bæ..
Forever alone, det er mig...
Udover den lille skæve hændelse, var jeg inde og se Breaking Dawn i går, med Olivia og Marina, og så endda på præmieren!
Jeg ved ikke om jeg skal være begejstret eller ej, for ja, jeg synes filmen var kanon, nok den bedste af dem alle, men der er stadig SÅ mange detaljer, de har udelukket i filmen, som var med i bogen. Jeg ved det er svært at skulle realisere alt fra bogen, men halvdelen af bogen handler om Jacob og hans tanker, og der var kun meget få glimt af det. En lille smule skuffende må jeg sige.
Jeg har været i lorte humør i den her uge, haft det skidt og sådan, så nu vil jeg se frem til en weekend med Marina, Skins maraton, en tur i Jomfruanegade til fødselsdag, og en overnatning i minus grader i telt!


18. nov. 2011 @16.49

1 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»