Mit navn er Katrine og jeg er 19 år. Jeg ser mit liv i billeder, så min blog vil være fyldt med dem. Der skal hele tiden ske noget nyt for mig, derfor er jeg ekstremt eventyrlysten.


Follow .



TUMBLR

TWITTER

GALLERI

FORMSPRING






Total Today Online



Nyt hår?


Der snød jeg jer vist lige, og det er ikke første gang! Min veninde Nanna troede også jeg havde fået nyt hår, haha! (Nanna, I know you're watching!) Nej nu skal i høre, det er såmænd bare mit hår fra min hestehale, som jeg har sat op, så det ligner kort hår med sidecut.
Jeg ved ikke rigtigt selv hvad jeg synes? I virkeligheden synes jeg selv, at jeg ligner en dreng lidt for meget, men det fremstår ikke så tydeligt på billedet.. Men.. Jeg ELSKER sådan noget hår, og jeg har også i lang tid haft i tankerne, at få klippet noget lignende engang i fremtiden, men nu skal mit hår først lige gro sig meget langt.
Hvad synes i? Er det noget jeg burde overveje?


13. feb. 2012 @18.24

0 kommentarer




« ÆLDRE | NYERE»